God's creatures...

God's creatures...
Sentiasalah dan tetaplah bersyukur kepada Tuhan dengan apa yang kita miliki di dunia ini. Ianya hanya sementara, dan tiba masa nanti ia akan pergi kerana tiada istilah kekal di dunia ini...:D

Saturday 8 September 2012

Exhausted!

Selama seminggu bertarung dengan assignment yang berlambak. Semalam (Jumaat), saya macam lipas kudung lari sana sini pasal hantar assignment. Bukan lambat siap, tapi lambat binding. K.O mau hand in assignment dengan lecturer pukul 12 noon, tapi kedai binding pula kata hanya boleh ambil assignment yang kena bind selepas pukul 12 pula. Boleh bayangkan x?huhu..Petangnya pula ceramah BIG Fasa II di Dewan Seri Budiman dari pukul 2.30pm sampailah 5.30pm! Kesian lecturer yang bagi ceramah tu. Saya sudahlah letih dan mengantuk, mana ada mood lagi mau dengar ceramah. Sorry incik....
Urm3..Pagi tadi pula, saya ikut bengkel buat blog kat Bilik Persidangan,IPTHO. Alaa, saja ikut. Sebab akan dapat sijil. Sebab sijil tu ja saya ikut. huhuhu..Tapi, berbaloi juga selain dapat sijil. Terkata pasal sijil, entah bilalah sijil KAGUM sampai kat saya? Dah berbulan-bulan tunggu, xda yang kunjung tiba. Berita pun tarak..Hmm.. Sama juga dengan sijil BOTB kat IPTHO. Belum dapat2 lagi..huaa..
Okaylah, sambung pasal bengkel k..hehe..Bengkel yang pertama kali ni adalah Fasa 1. Fasa 2 pula akan menyusul. Hahh..Fasa 2 lah lecturer tu akan tunjuk bagaimana untuk 'canggihkan' blog...Huhu..
Yalah,saya ni bukannya cun dan tahu-menahu sangat pasal blog ni. Buat blog yang ni pun sebab saya yang suka explore benda-benda baru kat internet. Alahh,bukan benda baru pun..hhahaha!
Pastu, siap ja bengkel, balik dorm terus buat assignment lagi! Sebelum tu, sms dengan si dia. Bagitau ngan dia, saya dah siap bengkel. Dia pula bagitau sedang dalam perjalanan ke sungai mau memancing...(ohhhh...)
Okaylah, pasal assignment pula..hehehe..
Kali ni kena siapkan PSVII pula. Banyak sangat lecturer tu minta. Tapi, xpa. Saya akan buktikan yang saya dapat lakukan apa saja..Waseyyy! Hahah!
Salah satu tugasan dalam PSVII ni, cara-cara pembikinan karya tu kena ada dalam bentuk video atau gambar-gambar (slideshow). Saya pilih video...So, saya rakamlah langkah-langkah pembuatan karya saya tu. Boleh pula, tengah siok2 rakam, camera habis battery! Hancusss!
Hilang semangat tross...uhuk2..Sementara tunggu battery camera full, saya pun call la si dia. Rupanya masih memancing lagi. Saya pun off call, pastu naik boring pula. Tidak tau apa mau buat. Hmm..

No comments:

Post a Comment