God's creatures...

God's creatures...
Sentiasalah dan tetaplah bersyukur kepada Tuhan dengan apa yang kita miliki di dunia ini. Ianya hanya sementara, dan tiba masa nanti ia akan pergi kerana tiada istilah kekal di dunia ini...:D

Friday 3 August 2012

Birthday Girl!!

Facebook jadi 'abnormal' sebab mungkin rakan-rakan fb post wish masing-masing. Geez! But, I want to thank to Facebook because keep remind to all my fellow friends about my birthday..hahahaha!! Kalau tidak, sudah tentu jadi 'Forever Alone'..hahahaha!!

Actually, saya sedang tunggu kalau-kalau si dia bangun dan ucapkan 'Happy Birthday' kepada saya..(arghh! jangan mimpilah!)

Maybe, saya ni sedikit 'childish' jika dibandingkan dengan rakan sebaya waima adik-beradik saya sendiri. Orang cakap saya ni 'Happy go lucky' macam tu lah. Tapi, saya sebenarnya suka buat orang disekeliling saya happy. Tapi, bukan mau impress la..tu lain sudah tu..huaahuaa..

Oh..ada lagi. Sekarang ni bulan sedang mengembang. Erm..antara lain maksudnya iklim lembap lah..hahahaha! So, sebagai perempuan, sudah tentu tidak lari perasaan moody, mudah tersinggung, sensitif dan macam-macam lagi. Saya mau ingatkan sedia, jangan cuba-cuba cari pasal dengan saya masa-masa macam ni OK?hahaha.....

Macam mata berat sudah ni...belum-belum juga dia ucap..wuwuwuwu.....~~~
Tidak apa lah..saya ok saja :D

good nite everyone! God bless u :D

No comments:

Post a Comment